16.02.2015

Kadere İnanır Mısın? - The Lion's Lady by Julie Garwood







Kitap adı
 : Kadere İnanır Mısın?


Yazar adı : Julie Garwood
Orjinal Adı : The Lion's Lady (Crown Spies, #1)
Tür : Tarihi Aşk 
Sayfa sayısı : 446
Yayınevi : Epsilon Yayınları
GR puanı : 4.13


Arka kapak : New York Times çok satanlar yazarı Julie Garwood okurlarını bir kez daha nefes kesen sürükleyici bir aşk hikâyesinin derinlerine çekiyor...

Christina Bennett Londra sosyetesini kasıp kavurmaktaydı. Göz alıcı güzel, Lyonwood Markisi Lyon bir gece ona etkileyici ve duygusal bir öpücük verene kadar gizemli geçmişinin sırlarını herkesten saklayabilmişti. 

Bir korsanın tutkusuna sahip kibirli bir soylu olan Lyon, sakin duruşunun altında için için yanan vahşi ateşin tadına baktığı an Christina'ya sahip olacağına dair ant içti...


Fakat cesur ve cüretkâr Christina o kadar kolay fethedilmeyecekti. Kalbinin ve kaderinin efendisi olan Christina markinin baştan çıkarıcı okşamalarına karşı koymalı mıydı?

Aşkına teslim olmaya cesaret edemiyordu. Çünkü o zaman değerli sırrından ve çizilen kaderinden vazgeçmek zorunda kalacaktı... 






Bu da orjinal kapak bayanlar baylar :)

Epsilon'un kapak seçimini sevdim ben.

Öldürülmesin diye kızını kocasından kaçıran bir kadın, bu kaç kovala sırasında bir kızılderili kadın ve oğlu ile karşılaşır. Yaşanılan talihsizliklerin bir araya getirdiği bu iki kadın, kendilerine bir şey olması halinde çocukları konusunda gözleri arkada kalmasın diye birbirlerine söz verirler. 

Beyaz kadın ölünce kızılderili kadın onun çocuğunun bakımını üstlenir ve küçük kızı alıp kabilesine götürür. Küçük kızımız Christina, güçlü bir kadın olarak yetiştirilir ve yaşı geldiğinde İngiltere'ye beyazların arasına gönderilir. 






Bu kitabı öneri üzerine okudum. Aslında başlarda çok bağlandım hikayeye. Çok güzel ilerliyordu. Malum güçlü kadın karakterleri severim. Her şey iyi güzel giderken kitabın yarısından sonrası beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Daha farklı şeyler beklemiştim. Anlatılması gerektiğine inandığım kısımlar vardı ama olmadı maalesef. Güçlü, akıllı, kuvvetli bir kadın karakter varsa elinizde bu karakterin üzerine gayet güzel oynarsınız. Bırakılsaydı da şu kızın neler yapabileceğini görseydik ve 'vay be' filan deseydik...



Güzel ve sürükleyici bir roman her zamanki gibi. Yazarın daha önce 1-2 kitabını daha okudum yanlış hatırlamıyorsam. Onları da sevmiştim. Sanırım bu yazar zorlamalardan hoşlanıyor. En azından benim izlenimim bu yönde :D Ama ben bu kitaptan beklediğimi alamadım. O yüzden benim için 'fena değil' kategorisinde kaldı. 


Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe