12.08.2015

ÇİRKİN AŞK - Ugly Love by Colleen Hoover







Kitap Adı : Çirkin Aşk

Yazar Adı : Colleen Hoover
Çevirmen : Kübra Tekneci
Orjinal Adı : Ugly Love
Tür : Yeni Yetişkin, Aşk
Sayfa Sayısı : 368
Yayınevi : Epsilon Yayınları /2015
GR Puanı : 4.33 


Arka Kapak : New York Times'ın çok satan yazarı Colleen Hoover yürekleri sızlatan yeni bir aşk hikâyesiyle
geri dönüyor.

Tate Collins havayolu pilotu Miles Archer'la tanıştığında, bunun ilk görüşte aşk olduğunu düşünmez. Birbirlerini arkadaş olarak görecek kadar bile iletişim kurmazlar. Tate ve Miles'ın tek ortak noktası birbirlerine karşı inkâr edilemez bir çekim hissetmeleridir. Tutkularını açıkça ortaya koyduklarında, kusursuz bir planları olduğunu anlarlar. Genç adam aşk peşinde değildir, genç kadının ise aşka ayıracak vakti yoktur, geriye sadece seks kalır. Tate, Miles'ın ona sunduğu iki kurala uyduğu sürece anlaşmaları şaşırtıcı bir şekilde sorunsuz olacaktır.

Asla geçmişim hakkında soru sorma. Bir gelecek bekleme. İdare edebileceklerini düşünürler, ama çok geçmeden bunun hiç de kolay olmadığını anlarlar.

Kalplere sızılıyor.
Sözler bozuluyor.
Kurallar çiğneniyor.
Aşk çirkinleşiyor.
(Tanıtım Bülteninden)
Merhabalar :)

Filmini beklediğim kitaplar arasına bir yenisi daha eklendi. Karşınızda Çirkin Aşk!

Film duyurusu uzun zaman önce yapılan kitap nihayet çevrilip ülkemizde satışa sunuldu. Zaten daha önce bana tavsiye edilmişti kitap. Çıkınca hemen aldım ve elime geçer geçmez okumaya başladım. Film uyarlamasının ufak bir tanıtımı yapıldı. Benim de Çirkin Aşk maceram bu videoyla başlamış oldu. İşte karşınızda Miles Archer :) 



Şu videoyu bir tam ekran izleyin bence :D

Filmin vizyon tarihi 1 Şubat / 2016 olarak duyuruldu. Tarih böyle ama, Sevgililer Günü vizyona girme ihtimali var gibi geliyor bana. Şu anda iki oyuncu belli. Biri başrollerimizden Miles Archer'ı oynayacak olan Nick Bateman, diğeri de Tate karakterinin abisini Corbin karakterini oynayacak olan Cody Hackman.


Videoda duyduğunuz fon müziğini, Beyonce'un Grinin Elli Tonu için yeniden mikrofon başına geçip seslendirdiği Crazy in Love'a benzetiyorum. Bu müziği kullanırlarsa eğer, fikrim şarkının bu filme çok daha fazla yakışacağı yönünde. Grinin Elli Tonu'nda da müziklerin kullanımına bayılmıştım ama şu haliyle bu filme daha bir oturacak gibi :)

Kitaba geleyim mi artık :D

Öncelikle belirtmem gerekiyor ki Colleen Hoover geçmiş travmasıyla yaşayan karakterleri kullanmaya bayılıyor. Bu yazarın okuduğum 4. kitabı ve bütün kitaplarında aynı durum mevcut. İşin iyi yönü şu, yazarın henüz kendini tekrar ettiğini görmedim. 

Tate isimli genç kızımız yüksek lisans yapabilmek için abisinin yanına taşınıyor. Kendine ev bulana kadar geçici süreliğine abisine misafir olacak. Hayatında kimse yok, çünkü eğitimini tamamlaması için bütün vakit ve enerjisini okuluna harcaması gerek. 

Miles'la tanışmaları da ilginç ama burada tanışmalarına değinmek istemiyorum. Bu tarz kitapların keyfi böyle ufak anların okunuşunun etkisiyle artar. Ben keyfini çıkardım, sıra sizde yani ;)

Miles ve Tate'in aralarında birbirlerine karşı bir çekim başlar ve bu çekime bir türlü karşı koyamazlar. Sonunda anlaşırlar, ilişkilerini basit düzeyde tutup, seksle sınırlandırmaya karar verirler. Bu yönde karar vermelerindeki en büyük etken Miles'tır. Çünkü kendisi asla bir ilişki istememektedir. Kendini kaptırması halinde de Tate'in üzüleceğinin farkındadır. Bu yüzden en baştan Tate'le konuşmasını yapar. 'İki kuralım var,' der. 'Asla geçmişim hakkında soru sorma ve sakın bir gelecek bekleme.'

Böylece ilişki olmayan ilişkileri başlamış olur. 



Kitapta ilk önce Tate'le tanışacaksınız. Sonra aralara Miles'ın geçmişi girecek. Gizem sonuna kadar devam edecek. Kitap bitince de kapağın ne kadar anlamlı olduğu dikkatinizi çekecek. 

Ben kapağını çok sevmiştim. Okuduktan sonra daha da değerlendi gözümde.

Kitaba 4 puan verdim. Yani puan kırdım çünkü günümüzün anlatıldığı kısımlarda gözlerimi biraz fazla devirmiş olabilirim. Zaten okurken bir şeylerin geleceğini biliyorsunuz ve tahmin yürütmeye başlıyorsunuz. Elinizde bir kaç seçenek var. Birinden biri tutuyor. O yüzden bu kitap için öyle çok yüksek beklentilere filan girmeyin. Okuduklarınızdan etkilenmeniz güçleşmesin. 

Ben filminin çok daha etkili olacağı kanısındayım. Umarım hayal kırıklığı yaşamam. Film emin ellerde, güzel bir senarist ve iyi bir yönetmenle pişsin istiyorum. Her zamanki 'kitap çoook daha güzeldiii' şikayetinde bulunmayayım istiyorum. Bir an önce izlemek istiyorum :D

Okumaya karar verenlere keyifli okumalar şimdiden ;)

Sevgiler :)



9 yorum:

  1. Kitap film olmadı mı fragman verildi uzun zamandır bekliyorum ama hala bir bilgi yok bunun hakkında bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki benimde bilgim yok. Ben de film haberini alınca çok heyecanlanmıştım ama olay yayınladıkları fragmanla ortada kaldı. Hiç güncelleme yapılmadı :/

      Sil
    2. YouTube da bir videonun altında 8 Kasım 2018 de gösterime girecegini yazmış bir kişi ? Bir bilginiz var mı? Çok merak ediyorum :/

      Sil
  2. Hayır ya bir yıldır bekliyorum hala yayınlanmadı fragman var ama film yok orta sen bir şey biliyor musun?

    YanıtlaSil
  3. Bu arada çok iyi açıklamışsın.

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabı çok merak ediyordum çünkü genellikle aldığı yorumlar iyiydi ama ben tam olarak aradığımı bulamadım. Sanırım beklentimi yükseltmişim. Miles karakterinin doğru yazıldığını düşünmüyorum. O adam o tarz bir ilişki isteyecek biri değil bence. Bir Gray değil :-)

    Bu arada film çıktı mı? Ya ben kaçırdım ya da hâlâ çekilmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öööyle film olacak haberi çıkarıp bıraktılar. Kaç sene oldu yahu! Ben ümidimi kestim filmden. :/

      Sil
  5. Bende izlemek istiyorum ama önce kitabımı okumalıyım karar veremedim o değilde bu film kaç yıl oldu neden hala çıkmadı yasakladılar mı ne yaptılar

    YanıtlaSil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe