16.02.2015

Grinin Elli Tonu - Fifty Shades of Grey (2015)







Film Adı : Grinin Elli Tonu
Orjinal Adı : Fifty Shades of Grey
Yapım Yılı : 2015
Yönetmen : Sam Taylor-Johnson
IMDb puanı : 3.4
Tür : Dram, Romantik
Süre : 125 dk.



KonusuEdebiyat ögrencisi olan Anastasia Steele, genç girişimci Christian Grey'le röportaj yapmaya gittiğinde son derece çekici, zeki ve sinir bozucu bir adamla karşılaşır. Toy ve masum Anastasia, bu adama duyduğu arzu karşısında şaşkına döner ve adamın gizemli doğasına rağmen ona yakınlaşma arzusuyla yanıp tutuşur. Anastasia'nın güzelliği, zekâsı ve özgür ruhuna direnemeyen Grey de onu istediğini kabul eder, ancak şartları vardır...
 
Grey'in sıra dışı erotik istekleri karşısında şoka uğayan ama bir yandan da heyecana kapılan Anastasia tereddüde düşer. Büyük başarısına rağmen -çok uluslu şirketleri, uçsuz bucaksız serveti ve sevgi dolu bir ailesi vardır- Grey şehvete esir olmuş ve hükmetme hırsı olan bir adamdır. Çift, cüretkâr ve tutkulu bir fiziksel ilişkiye yelken açarken, Anastasia, Christian'ın karanlık sırlarını ve kendi gizli arzularını keşfeder. (Kaynak : sinemalar.com)




Yaş sınırı +18





Eveettt! Nihayet beklenen oldu ve sevilen seriyi izleme şansı geldi ayağımıza. İzledim :) Mutluyum :)



Bakalım neler anlatabilirim filmle ilgili? ( Bu yazıyı biraz resme boğabilirim, kendime engel olmaya çalışıciim :D )

Ben filmi beğendim. Zaten öyle aşırı bir beklentiyle gitmemiştim. Filmle ilgili çekim zamanları yayınlanan şeyleri çok takip etmemiştim. Hani nasılsa izleyecektim, bari sürprizi kaçmasın dedim. Bu da benim faydama oldu :)

Filmin en sevdiğim yanı müzikleriydi. Çok çok iyi kullanıldığını düşünüyorum. Eğlendiriyor, heyecanlandırıyor. Doğru yerlere doğru rötuşlar yani :)





İkinci olarak Dakota Johnson'a (Anastasia Stelle'in canlandırıcısı) bayıldım bu filmle. Seçildiği günden beri 'bu kız olmamalıydı' demiştim ama film fikrimi tamamen değiştirmeme neden oldu. Yok böyle güzel bir gülüş!! Çok da iyi oynamış. 






Gelelim esas oğlana ; Jamie Dornan yani zengin, yakışıklı, başarılı iş adamı, sıradışı bekar Christian Grey :) Kitaptan uyarlama bir film olduğundan değiştirilen yerler var doğal olarak. Bazıları biraz sinir bozucu. Ona rağmen Jamie'nin yapabileceğini yapmış olduğunu söyleyebilirim. Yüz ifadeleriyle elinden geldiğini yansıtmaya çalışmış adam ki bazı sahnelerde kullandığı yüz ifadeleri çok iyiydi. 




Salonu terk eden de oldu bu arada. Buradan da söyleyeyim. Çift olarak gidebileceğiniz türden bir Sevgililer Günü filmi değil bu film. Arkadaş grubunuzla gitmeniz inanın daha mantıklı. Rahatsız olabilirsiniz, benden uyarması!




Kitapları okuyanların ve fazla beklentiye girmeyenlerin beğeneceğini düşünüyorum. Ama kitapları okumayan izleyiciler için çok anlam ifade etmeyecektir. Sıradan gelebilir. İlerde bir 'Alacakaranlık Efsanesi' vakası daha doğabilir :)




Gereksiz sahnelerde vardı. Yani ucu bir yere varmayacaksa, kitaptaki bölümü de tamamen uyarlamayacaksan ne diye koyarsın o sahneleri filme. Yanlış hamle sayın yönetmen!!!

Bunlar da diğer oyuncuların bir kısmı :)








Fragman için buraya bir tıkçık :) Kitap yorumu için buraya bir tıkçık :)



İyi seyirler :)


Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe