15.07.2015

Kitap Alışverişi, #11

Uzun bir aradan sonra bir kitap alışverişi yazısı iyi gider diye düşündüm. İşte o uzun aradan sonra çok uzun bir yazı olacak, hazır olun :D 

Aldığım epey kitap var. Hatta bir kısmını okudum bile. Tabii bu yazıda çoğunlukla okumadıklarımı göreceksiniz :) Alışveriş yaptığım yerlerle ilgili bilgi de vereyim. Belki size de yardımı dokunur. E hadi başlayalım o zaman :D



D&R mağaza ve internet alışverişiyle giriş yapıyorum.


Kendilerinden fiyat bazında yeterince olmasa da, hizmet bazında çok memnunum. Mağazaların 5-10 TL indirimleri beni çok mutlu ediyor, ama istediğim kitapları bulmak biraz zor oluyor. İnternet alışverişlerinde de temin ettiklerini hemen gönderiyor olmaları beni çok sevindiriyor. Şimdiye kadarki alışverişlerimde 1 kitap hasarlı geldi. Onu da mağaza çalışanlarından birine sordum, faturasıyla getirirsem hasarsız olanla değiştirebilir miyim diye. Olumlu cevap verdi sağolsun. 










Cress - Ay Günlükleri Serisi 3. kitap 

Marissa Meyer / Artemis Yayınları : Sevilen serinin 3. kitabı. Bilmeyenleriniz için fantastik bir seri olduğunun altını çizmeli. Modern bir masallar dizisi. Serinin ilk iki kitabını zaten çok sevmiştim. Hatta Cress'i alır almaz okumaya başlamak istemiştim ama çıkacak olan bir kitap daha var, Winter. Cress bitince 'beklemek' işkencesi canımı sıkıyor. İşte o yüzden elime alamıyorum bir türlü. 






Buzkentin En Soğuk Kızı / The Coldest Girl in Coldtown

Holly Black / Artemis Yayınları : Genç - yetişkin, fantastik türünde. Gece yaratıklarından vampirler var içinde bildiğim kadarıyla. Kendi adıma vampirleri özlediğimi söyleyebilirim. Kitabın beğeneni de var beğenmeyeni de. 2014 yazında D&R, 5 TL kampanyası yapmıştı hatırlarsanız. DEX Yayınları'nın tüm kitapları 5 TL'ye kapış kapış gitti. O zaman gözüme çarpan bir seri vardı, Lanet İşleyiciler. Her gidişimde bu seriye dair bir kitap bulamadığım için alamamıştım. Şimdi bunu niye anlattım? Çünkü bahsettiğim kitapların yazarları aynı. Lanet İşleyiciler'den okuduğunuz varsa, yazarına dair fikriniz olacaktır.








Karanlık Zihinler / The Darkest Minds

Alexandra Bracken / Parodi Yayınları : Bilim - kurgu, distopya türünde. Karanlık Zihinler serisinin ilk kitabı. Beğeneni çok çok çok var. Seride 3 kitap, 3 yan kitap bulunuyor. 2. kitabın çıkmasına az kaldı. Bende kitaba başlamak için 2. kitabın çıkışını bekliyorum :) 









Babamı Beklerken / Moon Over Manifest

Clare Vanderpool / Parodi Yayınları : D&R mağazalarının 10 TL indiriminden almıştım. Parodi çok cici bir yayınevi :) O arada standta bu kitap ve Bazıları Kalbini Dinler (yorum için tıkçık :)) isimli kitapları vardı. Bende ikisini kaptım. Duygusal bir hikaye gibi görünüyor. Bu arada Parodi bu kitabın kapak resmini değiştirdi. Bu resimdeki değişmiş hali mi değil mi biliyorum.









Cesur Yeni Dünya / Brave New World

Aldous Huxley / İthaki Yayınları : Bu kitaba distopyaların atası gözüyle bakılıyor. Bu cümle bu kitabı okumamı sağlamak için yeter de artar bile. Bu ay, yani Temmuz'da okunacaklar arasında. Sevgili glorrrybooks, Instagram hesabında aralıklarla okuma şenliği düzenliyor. Temmuz ayı için bu kitabı seçti. Bende şenlikteyim. Katılmak isterseniz, bekleriz :)







Gezginname - Bir Farkındalık Yolculuğu


Çimen Erengezgin / Yitik Ülke Yayınları : Sevgili Çimen Erengezgin bana Instagram hesabımdan ulaşıp kitabını önerdi. 'Martı ve Küçük Prens'i beğendiyseniz bu kitabı da seversiniz' demişti. O nedenle aldım. Okudum da. Yetişkinlere çok hitap etmediğini söylemem gerek. Çocuklar için daha uygun diye düşünüyorum.








Zaman Yolcuları / TimeRiders

Alex Scarrow / Artemis Yayınları : D&R sitesinde 5 TL indiriminde olan kitaplardandı. Adından da anlayacağınız üzre bir bilim - kurgu. Ayrıca genç - yetişkin türünde. Bana önerilen kitaplar arasında çıkıp duruyordu. O  yüzden hazır indirimli bulmuşken yapıştım :D Zaman Yolcuları 9 kitaplık bir seri ve 2014 yılında kitapları tamamlanmış. Ama ülkemizde sadece ilk kitap çıkmış. Beğenirsem, Artemis'e bir güzel baskı yaparım devamı için ;)







Paramparça / Torn

Kim Karr / Yabancı Yayınları : Connections isimli serinin 2. kitabı. Bu seride de 6 kitap, 3 yan kitap var. Hatta yan kitaplardan biri Paramparça isimli kitabın epilogu. Yabancı Yayınları bu epilog kısmını kitaba katmamış baktığım kadarıyla. Yapsalarmış iyi olurmuş ama neyse. İlk kitabı okumuş (yorum için tıkçık :))  ve beğenmiştim. Kurgusu güzel. Yeni Yetişkin, Aşk sevenlere tavsiye edebilirim.






Middlesex


Jeffrey Eugenides / Domingo Yayınevi : 2003 Pulitzer Edebiyat Ödülü alan bir kitap bu. Daha önce 2008 yılında İnkilap Kitabevi tarafından ilk kez basılmış. Domingo bu yıl tekrar bastı. Güzel bir kapak tasarımıyla satışa sundu. İyi de etti. Böylece dikkatimi çekti. Hatta başladım bile. Çift cinsiyetli bir kişinin hayatını, üç kuşak geriden başlayarak anlatıyor. Güzel akıcı bir dili var. İğrenmeniz gereken bir duruma sempati duymanızı saylayan bir yazarla karşı karşıya kalacaksınız, bilginiz olsun :) Puntolar küçük, kitap kalın, çeviri güzel.









İşgalci / Invaded

Melissa Landers / GO! Kitap : Yabancı Serisi'nin ikinci kitabı. Bir tanede yan kitap var, ama GO! Kitap çevirir mi bilmiyorum. Seride şimdilik 2 kitap görünüyor. Devamı gelmeyecek sanırım. Genç - Yetişkin, Bilim - Kurgu türünde, uzaylıları konu alan bir seri. İlk kitabı sevmiştim. Darısı devamının başına :)







Locke Lamora'nın Yalanları / The Lies of Locke Lamora

Scott Lynch / İthaki Yayınları : 2015 yılında şu güne kadar 94 kitap bitirmişim. Bu kitap diğerlerinin arasında zirveye oturdu. Konu fantastik olunca İthaki Yayınları aklıma gelecek artık sanırım. Yani bu adamlar fantastik kitap çıkarıyorsa gözüm kapalı alacak hale geleceğim gibi görünüyor. 
Zaten bu kitap için yayın paylaşmıştım, buyrun bir tıkçık :) 






Elantris

Brandon Sanderson / Akılçelen Kitaplar : Elantris daha önce Arkadaş Yayınları tarafından da basılmış. Ama ben Akılçelen Kitaplar'ın basımını daha çok beğendim. Kapak tasarımından söz ediyorum. O yüzden Akılçelen Kitaplar'dan almayı tercih ettim. Kitap fantastik. Brandon Sanderson okuyup beğenmeyene hiç denk gelmedim. Kitap ebatı büyük, kalın. Uzun soluklu bir okuma seansı bekliyor beni :) Bu yazarın Steelheart isimli kitabını da almıştım çok önce. Ama seri olduğundan dokunmadım daha. Ağustos ayında DEX 2. kitabı çıkarınca 'hadi bakalım' deyip girişirim. Elantris'te büyücüler var anladığım kadarıyla. Ki yazarın göz diktiğim bir kaç kitabı daha var ;)






Yabancı / Outlander

Diana Gabaldon / Epsilon Yayınları : Öncelikle bu kitap, kardeşim sayesinde dikkatimi çekti. Ek olarak sevgili Gamze bu seriye hayran. Onun kitap zevkine de oldukça güvenirim. Ayrıca kitaplar diziye uyarlandı. Ben uyarlamalardan ayrıca keyif alırım. Neticede gözümü diktim bu seriye, kaçar mı? :D D&R'da Epsilon'un ayın yayınevi olduğu ay (sanırım Haziran'dı) %25 indirim bulmuşken alayım dedim. Ahhh kalın kitaplar, sizi ayrı seviyorum ben :) Seride 12 kitap var sanıyorum. Çünkü kitaplar Kısım 1-2 olarak yayımlanıyor. Kalın oldukları için ikiye bölünmüş olabilirler belki. Sayamadım kısacası :D Bunu bir ara Gamze'yle konuşmam lazım :)) Tarihi Aşk ve fantastik karışımı okumak keyifli olacak.







Kor / Burn

Maya Banks / Epsilon Yayınları : Breathless isimli serinin 3. ve son kitabı. Yetişkin, erotik, aşk karşımı. Serinin seveni de var sevmeyeni de. İlk iki kitabı almıştım zaten. Sonra seriyi tamamlayayım, öyle başlayayım dedim. Artık ne zamana okumak kısmet olur bilmiyorum. Bu seri için öyle çok heyecanlı değilim anlayacağınız.





Kralların Çarpışması Kısım 1 - 2 / A Clash of Kings 

George R. R. Martin / Epsilon Yayınları : Buz ve Ateşin Şarkısı isimli serinin, yani bizim Taht Oyunları olarak bildiğimiz serinin ikinci kitabı. İki kısım halinde, 2. kitap. Taht Oyunları'na da uzun zamandır başlamak istiyorum. Çünkü dizisini müthiş bir keyifle izliyorum. En iyi dizilerim arasında kendisi. Ama önce bütün seriyi toplamam gerek ki kafam rahat, 'sonraki kitabı gidip almam gerek' isimli beyin kurduyla haşır neşir olmadan okuyabileyim :)









Suikastçının İnancı : Yoldaşlık  / Assassin's Creed : Brotherhood

Oliver Bowden / Epsilon Yayınları : Aynı isimli oyunun kitap serisi. İlk kitabı daha önce almıştım. İndirimde bulmuşken attım sepete :D









Tatlı Tuzak

Ruhun Ateşi

Rita Hunter / Epsilon Yayınları : Bu kitaplar kitabevi ziyaretimden 2. el ganimetlerim ve yazar bir Türk. Kardeşim bu kadını çok seviyor. Bende okumaya karar verince ilk kitabı Tatlı Tuzak'la başlamamı önerdi. Ruhun Ateşi, Ateş Serisi'nin 2. kitabı. Rafta onu da görünce kaptım. Kitaplarının türü Tarihi Aşk. Yazar içinse her kitabında çıtayı yükselttiğini, hep daha iyiye gittiğini söylüyor okurlar. 
Tüm kitaplarını toplamak niyetindeyim :)






Sırada Kitap Yurdu var :)


 Kitap Yurdu'ndan da minik bir alışveriş yaptım. Neler var neler yok diye gezinirken, gözüm hoş bir manzaraya takıldı :D Hadi bir sipariş vereyim dedim. Bu siteden de memnun kaldım. Özellikle yaptıkları ambalaj çok hoşuma gitti. Kitaplar hasarsız geldi. 2 tane de ayraç göndermişler sağolsunlar :) 3 günlük bir bekleme sonrasında kitaplarıma kavuştum. Serinin kalanını da buradan almak niyetindeyim.





Death Note / Ölüm Defteri (Manga)

Tsugumi Ohba / Akılçelen Kitaplar : İlk mangalarım :D Bu serinin dizisi var. Bir zamanlar izlemeye başlamıştım, niyeyse devam edememiştim. Çok keyifliler ama çok çabuk bitiyorlar :/ Nasıllar diye görmek için ilk 3 kitabı almıştım. Keşke hepsini birden alsaymışım. Seride 13 kitap var ve kurgusu gayet iyi.







Son internet alışverişimse İlknokta sitesinden.



Burayla ilgili görüşüm pek iç açıcı değil :/ Bu ay güzel indirimleri vardı. %50! İstediğim kitaplar %50 indirimle alınmaz mı? Hazır sipariş vermişken diğer istediklerimi de katayım dedim. Ayın 3'ünde 9 kitaplık siparişmi verdim. İlk gün 6 kitap tedarik edildi. Diğerleri temin aşamasında kaldı. aradan 6 gün geçti. Bayrama az bir zaman kalmış, araya bayram tatili de girerse kitapların elime ulaşması 2 haftayı geçecekti. Bende sitelerinden mesaj attım kendilerine. 'En azından temin edilenleri gönderemez misiniz?' diye sordum. Aynı gün döndüler bana. Pazartesi kitaplarımın kargoya verileceğini söylediler. Pazartesi, söyledikleri gibi kitaplar kargoya verildi. Normalde kargo verdiğim adrese sabah saatlerinde gelir. Saat geçince tekrar siteye mesaj attım. Nerede olduğunu takip edebilmem için kargomun gönderi numarasını istedim ama bu mesaja dönüş olmadı.
Aynı günün akşamına doğru kargom elime ulaştı. Bir tanesinde ezilmeden kaynaklı ufak bir hasar var. Kalanı gayet iyi durumda. Bol bol da ayraç göndermişler sağolsunlar :) Bu sitede kargo takibi yapılamıyor. En azından sipariş kargoya verildikten sonra köşeye bir yere gönderi numarasını belirtmiş olsalar, zaten kendimiz takibini yapabiliriz. Hemen elime ulaşmasını istediğim kitaplar söz konusuysa, ilknokta'dan sipariş vermeyi düşünmüyorum artık. Neyse aldıklarıma geçeyim :))



Rüzgarın Adı / The Name of The Wind
Bilge Adamın Korkusu / The Wise Man's Fear
Sessizliğin Müziği / The Slow Regard of Silent Things





Patrick Rothfuss / İthaki Yayınları : Kral Katili Güncesi isimli seri. Sessizliğin Müziği seride adı geçen Auri isimli karakter için yazılmış ama yazarın uyarısı bu minik kitabı en son okumamız gerektiği yönünde. Serinin methini çok duydum. Zaten okumaya niyetliydim. Sevgili kristalkitap'la yaptığımız sohbet sonrası almaya kesin karar verdim ki önerileri benim için çok değerlidir. Bu seri de fantastik kurgu. Yalnız kitaplar büyük ve bildiğiniz kalın. İlk kitap 754, ikinci kitap ise 1142 sayfa. Kargo elime ulaştığında epey ağır geldi. Bu niye böyle diye düşünüyordum. Kitapları görünce sebebi belli oldu :D





Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler / Red Seas Under Red Skies


Scott Lynch / İthaki Yayınları : Eee, ilk kitaba bayılmış biri olarak bunu almamak bildiğiniz terbiyesizlik olur değil mi ama? :D 2. kitabın çıtayı epey yükselttiğini düşünüyor okurlar. İlk kitap bildiğiniz giriş gibi görülmüş. 2. kitabı okuduktan sonra ne hale geleceğimi düşünemiyorum bile :D Beni burada ve sosyal medyada 3. kitap 3. kitap diye yalvarırken görebilirsiniz :D







Sis / Haze

Paula Weston / Yabancı Yayınları : The Rephaim Serisi'nin 2. kitabı. Düşmüş melekler ve bu meleklerin çocuklarını yani Nefilim'leri konu alan bir seri. İlk kitap fena değildi. Epey bir giriş gibiydi. Serinin kurgusunda ümitliyim. Kısmet, ne çıkarsa bahtıma :)) Neyse ki Yabancı Yayınları okurlarını çok fazla bekletmiyor ve seri kitapları basmaya devam ediyorlar. Ek olarak bu seride ise 4 kitap var. Yorum için tıkçık :)








Silber - Rüyalar Kitabı 1

Kerstin Gier / Pegasus Yayınları : Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer isimli serinin yazarı sevgili Kerstin'in kaleminden çıkmış bir üçleme. ATZİG serisini sevmiştim. Cici bir seridir, okumak isterseniz. Zaman yolculuğu temalı kitaplar hoşunuza gidiyorsa, okuyabilirsiniz. Silber'ın kapağı ciltli ve çok sevimli. İç kapak renkli. Dışı gibi içininde güzel olmasını, keyif vermesini temenni ediyorum :D







Her Gün / Every Day

David Levithan / Pegasus Yayınları : Her Gün Serisi'nin ilk kitabı. Seride 2 kitap, 1 yan kitap bulunuyor. Epey övgü toplamış bir kitap bu. Bir çok yerde 2012 ve 2013 yılının En İyi Gençlik Kitabı seçilmiş. Günümüz Aşk ve fantastik türünde. Kitapla ilgili hoşuma gitmeyen şey kapak resmi. Orjinal kapak, iyi güzel hoş yalnız buna benzer tema Fırtına Serisi'nin ilk kapağında da var. Rengini sevdim ama :)) Yorum için tıkçık :)








Amnezi / Altered

Jennifer Rush / Pegasus Yayınları : 3 kitap ve 3 yan kitaptan oluşan bir seri. Genç - Yetişkin, Bilim - Kurgu, Aşk, Paranormal , Distopya, Gizem... Ne ararsanız var yani :D Kapak tasarımı ilgimi çekti. Pegasus'tan Sürgün'de var almak istediklerim arasında ama önceliği Amnezi'ye verdim. 








Pi

Azra Kohen / Destek Yayınları : FiÇiPi üçlemesinin son kitabı. İçine kişisel gelişim saklanmış bir kurgu. Fi'yi okudum. Çok çok sevdim. Daha kitabı bitirmeden Çi'yi aldım. Sonra Pi'nin çıkışına daha zaman olduğu dank etti. Arka arkaya okumak için son kitabı bekledim çünkü Çi, yani 2. kitap kısa. Yazarın akıcı bir kalemi olduğundan çabuk bitecekti. Nihayet satışa çıkınca da bu güzelliğe kavuşmuş oldum. Okuyorum ve okutuyorum bu seriyi!







 Vay be! 
Bugünlük bu kadar yeter diyelim mi? 

Sevgiler :)





8 yorum:

  1. Amnezi ismiyle ilgimi çekti ama isim uydurma olduğu için konusu muhtemelen çekmeyecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçmişleri hafızalarından silinen bir grup genç ve kaçmak zorunda oldukları bir kurum var. Eski hayatlarına dair hiçbir şey hatırlamadıkları için ipuçları toplayıp kim olduklarını bulmaya çalışıyorlar. Umarım kurgusu güzeldir :)

      Sil
  2. İlknokta normalde hızlı çalışan bir site. Ve uygun fiyatları var. Evet kargo takip numarası vermiyorlar ama arayıp öğrenebilirsin. Senin kargonda ön siparişte olan ürünler varmış canım. O yüzden geç gelmiş olmaları normal yani. Yoksa 10 gün falan bekletmezler.

    D&R'ın mağzasını bilemem ama internet sitelerinden yaptığım her alışverişte kitaplarım hasarlı geldi. O yüzden sevmiyorum o siteyi.

    Kitapyurdu ise, son siparişime kadar en sevdiğim online alışveriş sitesiydi. Ama bir daha tercih etmeyeceğim. Çünkü çok uğraştırdılar beni. Şu Kötü Çocuk kitabından bızdıklar için 3 adet sipariş verdim ve ayraçları gelmedi. Kızlar da heves etmiş ayraçları gelmeyince üzüldü. Günlerdir 3 ayracın peşinde koşturuyorum vallahi. Sonunda kavuştum ama bir daha kitapyurdu mu? Hayır! Zaten kargosu uygun diye kullanıyordum orayı ama Mustafa Bey de aynı 20 TL üstü kitaplarda ücretsiz kargo imkanı sunan bir alışveriş sitesi kurmayı düşünüyormuş artık orayı denerim.

    Bir çok alışveriş sitesini kullandım. Hepsiyle tek tek tecrübem var. :D Sana buradan, bana alışveriş yaptığın siteyi söyle, sana kitapların nasıl geldiğini anlatayım diyebilirim rahatlıkla. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha çok yeniyim bu konuda :) Aslında kitabı elime alıp inceleyip, bakıp, kurcalayıp almayı dsha çok seviyorum ama online alışveriş çok daha uygun. Şimdiye kadarki alışverişlerimden edindiğim tecrübe buydu. İlknokta'da ki alışverişte ön siparişte olan iki kitap vardı. Onların gelmesini beklemiyordum zaten. Ama satışa çıkmış kitabın teminide uzun sürdü. Ben ilk mesajı attıktan 15-20 dk kadar sonra eksik 3 kitaptan 2sinin temini sağlandı filan. Tekrar şans veririm kendilerine tabii ama hemen istediğim kitaplar olmaz alacaklarım.
      Mustafa Bey?
      D&R ayraç göndermiyor hiç, onu söylemeyi unutmuşum :D
      Bilgilendirmen için çok teşekkürler, mutlu oldum :))
      Bir ara sitelerle ilgili başının etini biraz daha yiyebilirim müsaade edersen :D

      Sil
    2. Ön siparişte kitaplar var nasılsa diye rahat davranmış olabilirler belki. :D Yada sistemi güncellememişlerdir bilemiyorum. :D Biraz eski bir altyapıları var.

      Mustafa Bey, Ephesus Yayınlarının Genel Yayın Yönetmeni ve Kurucusu.

      Tabii neden olmasın. :)

      Sil
    3. Fuarda görmüştüm kendisini ama tanışma şansım olmadı Mustafa Bey'le. Açsın siteyi tabii, bizlere bir kapı daha açılmış olur, deneriz :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Ben de mimi yaptım, hem bak cevap bile yazdım :D

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe