22.03.2016

Bana Dokunma Serisi - Shatter Me Series by Tahereh Mafi



Bir serinin daha sonuna geldim :D Gayette sürükleyici bir finaldi!

İlk iki kitabı ardarda okumuş, sürükleyici fakat tanıdık bulmuştum. X-Men izleyeniniz var mı aranızda? Hani ilk filmde bir karakter var, Rogue adında. Hani kimseye dokunamıyor da dokunduğu kişilerin hayatlarını emip ölümlerine neden oluyor filan. Heh işte bu serideki ana karakterimiz Juliette'te de aynen böyle bir özellik var. Ki kitaptaki karakterin ruh hali filmdeki karakterin birebir aynısı gibi gelmişti bana. Yani bir orjinallik göremediğim için karaktere pek ısınamamıştım.


Olaylar sonradan daha iyiye gitti ama bende bir negatiflik bırakmıştı neticede.







Kitaplar, konu iyi değil filan demiyorum yanlış anlaşılmasın. Güzeller, sürükleyiciler, nasıl bittiklerini de anlamıyorsunuz.






Bu seriye dair en sevmediğim nokta ise kapaklar! Yani orjinal kapaklarla bizde kullanılanlar arasındaki dağ gibi farka bakar mısınız? Bizdeki kapaklardan iyi diyebileceğim 2. kapak sadece.








Seri ile ilgili bilgisi olmayanlar için biraz içeriğinden bahsedeyim. Fantastik bir seri. Mutantlarımız var. Değişik değişik doğaüstü güçleri mevcut. Yazının başında bahsettiğim gibi bir nevi X-Men benzeri bir seri. Tabi kurgu farklı.

Seride 3 kitap, 2 yan kitap bulunuyor ama yayınevi yan kitapları çıkarmadı. Ben İngilizcelerini
okumuştum. Çok bir kaybınız olmayacak merak etmeyin.

Son kitabı birkaç gün önce bitirdim. Bu kadar hızlı okuyacağımı düşünmemiştim. Beni rahatsız eden ufak tefek noktaları vardı ama genel olarak memnun kaldığımı söyleyebilirim. Tak diye bitmeseymiş iyiymiş aslında ama yazar böyle uygun görmüş ne yapalım? :D




Şöyle hem fantastik olsun, içinde aşk olsun, sürüklesin gibilerinden kitap arıyorsanız uygundur, okunur :)

Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Serinin konusunu çok beğenmiştim ama bir türlü okuyamadım. Dediğin gibi kitapların kapakları çok çirkin :D Hele de Bana Dokunma'nın kapağı... Karakterlerin yüzlerini kapaklarda sergilemeseler olmaz sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu okur kapaklarda yüz görünmesinden hoşlanmıyor ama yayınevleri bu durumu nedense dikkate almıyorlar :/

      Sil
  2. Okumak istediğim serilerden ama henüz başlayamadım. Kapaklar konusunda katılıyorum ya, kapağa bakacak olsam hiç okumazdım herhalde :/ Teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarsan çabuk bitirme garantili serilerden :)

      Sil
  3. Bu seriyi acayip merak ediyorum, yorumuna rastlamam iyi oldu. Özellikle akıcı bişeyler istediğim bu sıralarda iyi gelebilir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif, akıcı ve güzel bir seri. Umarım keyif alırsın :)

      Sil
  4. 1.ve 2. Kitabı okudum.3.Kitabı bulmaya çalışıyorum. İlk başta sonderece sürükleyici iken fazla ayrıntıya dalarak insanı kısmen sınır etsede okunuyor. Aslında 2 kitapta bitecek bir seriyi üçlemiş yazar diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar daha da uzatabilmek için 2. bir üçlemeye başladı belki bilginiz vardır. Ben 4. kitabı orjinalinden okudum ve bence cidden seri uzasın diye iyice zorlanmış. 5. kitap çıktığında öncelikli okunacak kitaplarım arasında olmayacak kısacası. :)

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe