31.08.2015

Paramparça - Torn by Kim Karr







Kitap Adı : Paramparça (Connections, #2)

Yazar Adı : Kim Karr
Çevirmen : Yonca Mete Soy
Orjinal Adı : Torn (Connections, #2)
Tür : Aşk, Yeni Yetişkin
Sayfa Sayısı : 400
Yayınevi : Yabancı Yayınları /2015
GR Puanı : 4.24




Arka Kapak : Onlar birbirlerine aitti… Ta ki sırlar onları ayırana dek. Rock yıldızı River Wilde, vazgeçilmez sevgisi ve sadakatiyle Dahlia London'ı umutsuzluğun kıyısından kurtarmış, onu hayata geri döndürmüştü. Şimdiyse birbirine dolanmış geçmişleri aşklarının gücünü test etmek üzereydi…
Serinin 2. kitabı elimde biraz süründü ne yazık ki :/

Bu seride şimdilik 6 kitap, 3 tane de yan kitap var. 

1 - Yeni Bir Başlangıç (Connected) : Dahlia - River
2 - Paramparça (Torn) : Dahlia - River
3 - Mended : Xander - Ivy
4 - Frayed : Ben - Bell (Yok artık!!!!!)
5 - Flawed : Caleb - Gemma (Çıkmadı.)
6 - İsim henüz belli değil. 2016'da çıkışı bekleniyor.

Kitap kapakları orjinal kapak ama neden sarı saçlı denilen karakter için koyu renk saçlı bir kız seçilir kapak resmi için? Anlamıyorum :/

İlk kitabı sevmiştim. Hatta 4 puan vermiştim (Yorum için tıkçık :)). Özellikle final vurucuydu. Devamı için heyecanlandırmıştı. Ama ikinci kitaptan beklediğimi alamadım. 

Kitap elimde süründü, çünkü sıkıldım. Dahlia'nın "buna henüz hazır değilim"lerinden bıkma seviyesine geldim. İlk kitabın sevimli dokunuşları bu kitapta da vardı ama galiba azdı. Zaten ne olacağını bilirken, bile bile lades demek gibi bir durum yaşadım diyeyim. Devam kitabı için ne olması gerekiyorsa o vardı aslında. Karakterlerin tercihleri, tepkileri de gayet mantıklıydı. Buna rağmen bana pek keyif vermedi. Belki de araya zaman girdiği için böyle düşünüyor olabilirim.  

Dahlia ve River'ın hikayesi keşke bu kadar uzamasaydı. 

Seriye devam ederim büyük ihtimalle. Bu kitapta hayal kırıklığı yaşamış olsam da yazarın kalemi hoşuma gidiyor. 4. kitap için ne diyeceğimi bilmiyorum. Yani ne diye böyle bir kitap yazma gereği duydu bu iki kişi için acaba? İlginç... 

Benim için fena değil seviyesinde kaldı kitap kısacası. 

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe