10.08.2015

Yağmur Yağarken - When It Rains by Lise De Jong




Kitap Adı : Yağmur Yağarken (Rains, #1)

Yazar Adı : Lisa De Jong
Çevirmen : Duygu Yücel
Orjinal Adı : When It Rains (Rains, #1)
Tür : Yeni Yetişkin, Aşk
Sayfa Sayısı : 400
Yayınevi : GO! Kitap /2015
GR Puanı : 4.34 


Arka Kapak : Hayatım bir gecede sonsuza dek değişti.

Beau benim ilk aşkımdı. Sonra her şey altüst oldu. Artık hiçbir şey eskisi gibi değil. Ona nedenini söyleyebilsem keşke. Ama söyleyemem. Hiç kimseye söyleyemem. Ona ne kadar ihtiyacım olduğunun farkında bile değilmişim. Ta ki gidişiyle yapayalnız kalana kadar.

Sonra Asher Hunt çıkageldi. Büyüleyici bakışları ve muzip gülümsemesiyle... Herkes ondan uzak durmamı söylüyordu. Oysa onun tek yaptığı beni esir alan acılarımı dindirmekti.

Ben, kaderimin o yağmurlu gecede mühürlendiğini sanıyordum ama Asher bana bunun sadece yeni bir başlangıç olduğunu gösterdi. Beni kurtardı. Bana yeniden umut verdi. Ama şimdi hayatım bir sır yüzünden bir kez daha altüst olmak üzere… 
(Tanıtım Bülteninden)

Merhabalar :)

Bugünkü kitabımız biraz ağlatacak türden. 
Sevgili Kristal Kitap'ın epey övgüsünü aldı kitap. Bende elime geçer geçmez sırayı bu kitaba verdim.

Dilinin basit olduğunu söylemem gerek. Diğer günümüz kitaplarında alışık olduğunuz türden bir anlatımı var. Yormuyor.

Konu, kitabın ana karakterlerinden Kate isimli kızımızın başından geçen travmayla başlıyor. Bu travmanın ne olduğunu siz okuyup görün. Olay sonrasında Kate kendini çevresinden tamamen soyutluyor. En yakın arkadaşı Beau'la bile arasına mesafe koyuyor ki bu çocukla 5 yaşından beri çok yakın arkadaşlar. Aynı zamanda Beau, Kate'in ilk aşkı. 



Daha sonra da Asher Hunt isimli bir karakterle tanışacaksınız. Tatlı Asher... 

Kitapla ilgili saçma sapan bir sıkıntım vardı. Beau! Karakterden bahsetmiyorum, isimden bahsediyorum :D Bu ismi nasıl okuyacağımı bilemedim bir türlü. Beau diye tam okusam olmuyor. Biyu desem ı ıı. Okunuşuna baktım, Bou gibi bir okunuşu var. Kelimenin yazılışıyla bağdaştıramadım bir türlü. Neyse işte saçma sapan bir sıkıntıydı dediğim gibi. Paylaşmak istedim sizlerle :D




Kitaptan puan kırdım, beni ağlatmasına rağmen kırdım. Neden? Çünkü kurgu bana hiç sürpriz yaşatmadı. 'Böyle çıkmasın' dediğim herşey öyle çıktı ne yazık ki. Bu yönden hayal kırıklığı yaşattı bana. 

Ama güzel olan yanı, ne geleceğini bilmeme rağmen gözyaşlarıma hakim olamamamdı. En son 'Senden Önce Ben' isimli romanı okuduğumda salya sümük ağlamıştım. (Okumaya devam etmeye çalışırken gözyaşlarının habire engel olması da ayrı bir zorluk yaşatıyor insana!) Bu kitapta o kadar çok ağlamadım ama bana o duyguyu yaşattı netice itibariyle.

Bu kitabın daha eğlenceli bir versiyonu da geldi ülkemize. İsmini burada söylemek istemiyorum. Ciddi bir spoiler olacak çünkü. :D

Kitabın kapak resmini çok sevdiğimi de söylemek istiyorum :)

Duygularınızın sömürülmesine hazır olun dostlar!

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2021 Reading Challenge

2021 Reading Challenge
angelsbooks has read 7 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe