13.08.2015

KARŞINIZDA YENİ KİTAPLIĞIM :)

Sosyal medya hesaplarımda aldığım yeni kitaplığı paylaşmıştım. Gözümün nuru bloğumda yayınlamazsam ayıp etmiş olurum değil mi? :)

Daha önce de bir kitaplığım vardı. 4 raflı eni geniş, ama ufak bir kitaplıktı. Artık heryeri kitap dolmuştu. Yani yeni bir kitaplık bakma zamanı gelmişti.



Ben zaten kitaplarımın düzenli olmasından yanayım. Dağınık, sıkışık ve karışık kitaplıklar bana hitap etmiyor. Neyse işte bende arayışa geçtim ve tam olarak istediğim olmasa da uygun ve güzel bir kitaplık seçtim :)

Tabii kitaplık için yer ayarlamak, montaj, sabitleme işleri epey uğraştırdı.Yorucu ama keyifliydi.

Sonra da devreye kitaplık yerleştirme işi girdi. Yaptıklarım içinde en keyiflisi de kitaplık düzenlemeydi :D


Son durum böyle ama tüm kitaplarım burada değil. Yani bu cici kitaplık bana yetmedi demek oluyor bu :/

Kitaplığımı düzenlerken ufakta bir video hazırladım, iyi seyirler ;)


Fotoğraflar tam görünmüyor, onu da benim acemiliğime ve programın azizliğine verin :D

Sevgiler :)



2 yorum:

  1. Sitenize bayadır uğramıyordum sitenizin yeni hali müthiş olmuş ^^
    Kitaplığınıza BA-YIL-DIM! Koskocaman tam da hayellerimdeki gibi ^^
    Ben de böyle bir kitaplık almak istiyorum tabii her ne kadar benim sizinki kadar çok kitabım olmasa da ama yavaş yavaş çoğalacak kitaplarım inşALLAH ^^
    Yeni kitaplığınız hayırlı olsun güle güle kullanın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :D
      Umarım hayallerinizdeki kitaplığa yakın zamanda kavuşursunuz sizde ;)
      Bakması bile çok keyifli cidden :D

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe