27.07.2015

Kağıttan Kentler / Paper Towns (2015)



Film Adı : Kağıttan Kentler
Orjinal Adı : Paper Towns
Yapım Yılı : 2015
Yönetmen : Jake Schreirer
IMDb Puanı : 7.1
Tür : Gizem, Romantik
Süre : 109 dk.


Konusu : Orlando'dan yaşayan Quentin (Nat Wolff) derslerinde başarılı bir lise öğrencisidir, onu seven ailesiyle birlikte hayatındaki her şeyin yolunda gitmesinin tadını çıkarmaktadır. Ancak bir gece onunla aynı sınıfta bulunan Margo'nun (Cara Delevingne) evine gelişi ve yaşadıkları heyecan dolu maceraların ardından Margo bir anda ortadan kaybolur. Quentin ve 2 yakın arkadaşı, Margo'nun geride bıraktığı ipuçlarını inceleyerek daha önce onlara öğretilen her şeyi bir kenara bırakıp maceralarla ve arayışla dolu bir yolculuğa çıkarlar. Margo'yu bulmak için yapılan bu yolculuk, onları çok başka yerlere götürecektir.


Geçen yıl yine bu zamanlardı kitabını okuduğumda. Yazarın (John Green) ilk önce Aynı Yıldızın Altında isimli kitabını okumuştum. Okuyanınız bilir, etkileyici bir kitaptır. John Green'in değişik bir kalemi vardır. Karakterler arası diyalogları okuması keyiflidir. Espiri anlayışı farklıdır. Sevdiğim bir yazardır yani :) Şu an için okumadığım tek kitabı Tek İsim Tek Kader. Fazla doz John Green, size aynı hikayenin farklı versiyonlarını okuyormuşsunuz hissi verebilir. O yüzden bu yazarı okuma niyetiniz varsa kitaplarının arasına zaman koyun. 

Aynı Yıldızın Altında isimli kitap çok sevildi, beğenildi. Filmi ise çok ilgi gördü ve yine çok beğenildi. Filmin çıktığı sıralar ya da yakın bir zaman sonraydı yanlış hatırlamıyorsam, Kağıttan Kentler'inde film uyarlamasının yapılacağı duyuruldu. Kitabını sevmiş bir okur olarak heyecanlandım tabii ki. Ufak ufak filmle ilgili gelişmeleri takip ettim. Oyuncularına bakış attım falan filan. Nihayetinde fragman çıktı. Oyuncu seçiminden de memnun kalmıştım. Şöyle de fragmanı mevcut :)


Vizyona girdi ve bende izlemeye gittim tabii :D
Filmden memnun ayrıldım mı? Üzgünüm ama hayır!
İyi bir uyarlama mıydı? Evet.
Oyuncular olmuş mu? Hepsi değil. Bir şeyler olmamış sanki :/

Filmin en güzel yanı Ben karakteriydi. Güldürdü gerçekten. Aslında kitapta da öyleydi. Bu uyarlama için söyleyebileceğim şu: Okurken çok daha keyifliydi. İzlemesi sandığım kadar keyif vermedi. 

Oyuncularımız şöyle :

  • Nat Wolf (Quentin Jacopsen), Aynı Yıldızın Altında filminde Isaac karakterini canlandırmıştı.
  • Cara Delevingne (Margo Roth Spiegelman). Kendisi bir model.


  • Austen Abrams (Ben). Bir kaç filmde rol almış daha önce, bu filmde de rolünün hakkını vermiş.
  • Halston Sage (Lacey). Gelecek gördüğüm oyunculardan.
  • Justice Smith (Radar). Kendisinin 2. sinema filmi bu. İlk filme dair pek bir bilgi bulamadım.


Sonuç olarak kitabı okuyup seven ve filmi görmek isteyen kesimdenseniz, sinemada izlemeyerek bir şey kaybetmezsiniz. Önceliğinizi başka filmlere vermenizi öneririm.

Kitabı okumayan kesimdenseniz, Aynı Yıldızın Altında gibi bir film beklentiniz olmasın. Hatta beklentiniz olmasın. 

İyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe