27.07.2015

Yaz Etkinliği / Mim, #2

Merhabalar dostlar :)
Haftaya bir etkinlikle başlayalım. Sevgili kristalkitap'ın daveti üzerine bu minik etkinliği gerçekleştireyim. Teşekkür ediyorum kendisine :)



5 soruluk bir mim bu. Malum, yaz / kum / güneş çoğumuzun sevdiği şeyler. Benim mevsimim bahardır aslında. Ne soğuktur ne sıcak. Yaz mevsiminden çok hoşlanmıyorum anlayacağınız :D Bu mim de, yaz mevsimiyle ilgili ;) Başlayalım!

1 - Klasik bir soruyla başlayalım; senin için kelimeyle yaz mevsimi ne ifade ediyor?

Sivri sinek, sıcak, azalmış doğal gaz faturası :D


2 - Yaz aylarında ne sıklıkla kitap okuyorsun?

Kitap okumanın mevsimi mi olurmuş! Boş vaktimin çoğu kitap okumakla geçer, mevsim ayırdetmem :D


3 - Yaz aylarına daha uygun olduğunu düşündüğün kitap türleri var mı?

Kendi adıma konu beni sarsın yeter aslında. Ama yaz aylarında yazın geçen bir hikaye, etkiyi arttırabilir belki.


4 - Plajda kitap okuyanlardan mısın? Eğer öyleysen en son hangi kitabı okudun?

Pek plaja giden biri olmadığımdan bu soruya hayır demem daha doğru olacak. (Ek olarak güneş yağının kitaba kalıcı iz bırakması da pek hoş olmaz sanırım :/ )


5 - Ve son sorumuz; senin için yaz mevsimi hangi renktir?

Beyaz.

Bende sevgili Gamze'nin Kitap Dünyası ve Daha Fazla Kitap'ı mimliyorum. Kolay gelsin :))

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe