30.01.2015

Harika Piç / Harika Yabancı by Christina Lauren






Kitap adı : Harika Piç

Yazar adı : Christina Lauren

Orjinal Adı : Beautiful Bastard (The Beautiful, #1)
Tür : Aşk, Yetişkin
Sayfa sayısı : 320
Yayınevi : Pegasus Yayınları
GR puanı : 4.08



Arka Kapak : Aşkta tecrübe diye bir şey yoktur zira her sevda acemi âşıkların bir oyunudur.

ARKADAŞLIK + SEKS = AŞK
AŞK - GÜVEN / CESARET = WH
W x H = ?

Hanna yirmi dört yaşında güzel mi güzel bir bilim insanıdır. Ancak kafasını laboratuvarından dışarı çıkarmadığı için ağabeyi ona en iyi arkadaşı Will'le dışarı çıkmasını tavsiye eder. Will... hani şu Hanna on iki yaşındayken evlerine gelip giden yakışıklı çocuk. Hani şu her kadının hasta olduğu Çapkın Will...

Şimdilerde otuz bir yaşına gelmiş olan Will, Hanna'ya "sosyalleşme" konusunda dersler verecektir. Hem de ne sosyalleşme! Ancak bu çapkından alınan aşk ve ilişki dersleri pek yolunda gitmez ve her ikisi de yıldırım çarpmışa döner. Toparlanmak içinse önce kendilerine şu üç harfli malum duyguyu itiraf etmeleri gerekmektedir.






Elim değmişken serinin iki kitabını da yorumlayayım :)

İlk kitabın orjinalini çok uzun zaman önce okumuş ve çok beğenmiştim. Sade bir dil ve akıcı bir üslupla yazılmış. Ayrıca çok eğlenceli bir hikayeydi. Bir gün kitap alışverişi yaparken bir de rafta ne göreyim! Harika Piç!!! Hemen yapıştım tabii :) Yine okudum ve yine çok keyif aldım. Birbirlerinden nefret eden bir patron ve asistanının macerası çok eğlenceliydi :)




Chloe çok dişli bir karakter ve ben böyle kadın karakterlere bayılıyorum :)


Puan : 4/5










Kitap adı : Harika Yabancı 

Yazar adı : Christina Lauren

Orjinal Adı : Beautiful Stranger (The Beautiful, #2)
Tür : Aşk, Yetişkin
Sayfa sayısı : 328
Yayınevi : Pegasus Yayınları
GR puanı : 4.27


Arka Kapak : Bir İlişkide Sıfıra Vurmak Kolaydır Sonsuzluğa Erişmekse Denklemi Çözecek Dâhi Bir Yürek İster

SEVGİ - SADAKAT = 0
AŞK / İHANET = 0
TUTKU + (GÜVEN + SADAKAT)² x SEVGİ = SONSUZLUK

Ben Sara. Altı yıllık bir ilişkinin ardından kalbime ördüğüm duvarla New York'ta yeni bir hayata başlamaya karar verdim. İnsanın kalbindeki kırık ne kadar derindeyse duvarları da o kadar kalın olur ya hani, ben de kocaman bir duvarla geldim bu şehre. Sonra bir yabancıyla tanıştım. Harika Yabancı. O da duvarını getirip tam benimkinin karşısına koydu ve o duvarlar birbirine çarpa çarpa kırıldı. Çırılçıplak kaldık. Aşk işte… Söylediğinin tersini yapan yaramaz bir çocuk gibi; gel dediğinde kaçan, git dediğinde karşına çıkan.

Ben Max. Gerçi onlar bana playboy diyorlar. Ancak çelişkiler kraliçesi yabancımla tanıştığım gün her şey değişti. Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı bana. Aşk bu sanırım… hangimizin daha ürkek olduğunu bilemediğim bir kuş gibi avuçlarımda. 





Çıktığı günden beri merak ettiğim ama almaya çekindiğim kitaplardan biriydi Harika Yabancı. Hani bazen olur ya, 'hayal kırıklığına uğrarsam?' diye bir endişe yaşanır. Eh, işte öyle bir sebepten almayı erteledim ama en sonunda dayanamadım :D

'Biraz hafif bir şeyler okumam lazım bu sıralar' diyordum. Ve aldım elime, başladım okumaya :) 

Serinin bu kitabında, ilk kitaptan tanıdığımız Chloe'nin arkadaşı Sara ki kendisine ilk kitapta da yer verilmişti, ve Bennett'in arkadaşı Max'in hikayesini okuyoruz. Konu ise güven üzerine işlenmiş.




Başlarda ciddi ciddi hayal kırıklığı yaşıyordum. Böyle devam ederse bu kitabı yerin dibine gömerim hissiyatı içerisindeydim. Yine akıcı ve güzel üslubunu koruyor kitap ama konu beni tatmin etmemişti. Fakat sonraki yaşanan olaylar fikrimi değiştirdi. İlk kitap ne kadar eğlenceliyse bu kitap bir o kadar samimi geldi bana. 

Harika Yabancı'nın puanı da 4/5 :)

Sıkmayan, eğlendiren, keyifli bir seri The Beautiful. Kafa dağıtmaya bire bir :)


Seri de 4 kitap, şimdilik 4 tanede ara kitap var. Tabii bu ara kitaplar bizde  yok. Bunun nedenini bir Pegasus Yayınları'na sormalı ;)

Kitapları sıralayayım bir şöyle :





Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe