29.01.2015

Etkinlik / Kitap Tag (Mim, #1)


Sevgili Gamze'nin Kitap Dünyası beni bu güzel etkinliğe davet etmiş.
 Teşekkür ederim :)


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?


Mekan fark etmiyor benim için, kafamı kitabıma gömebileceğim bir yer olsun yeterli :)


2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?


Kesinlikle ayraç!



3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde

 ya da bölüm başında mı durdurursun?

İlerletmekte zorlandığım kitaplarda mümkünse bölümü başı, ama hikaye beni sardıysa
 yer önemsiz kalır.


4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?


İçmek, hatta çay içmek :)



5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?


Tercih söz konusuysa müzik dinlemek, böyle sadece piyano çalan bir müzik iyi gider :)



6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?


1'den fazla, 3,4 uygundur.



7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Kitabını cebinde bile taşıyabilen biri olduğumdan her yer :)


8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?


Çocukluk alışkanlığı sanırım, içimden yüksek sesle okuyorum genellikle. Ama sessiz 

okumayı tercih ederdim.



9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?


Okurum mutlaka. Atlamak, bir şeyleri kaçıracakmışım hissi uyandırır.



10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?


Kesinlikle ciltli, onlar bir başka güzel <3



11- Kitap yazıyor musun?

Hep bir kurgum vardır ama kağıda hiç dökmedim :)


Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe