28.01.2015

Cinder by Marissa Meyer






Kitap adı : Cinder (Ay Günlüğü 1. Kitap)

Yazar adı : Marissa Meyer

Orjinal Adı : Cinder (The Lunar Chronicles, #1)
Tür : Bilimkurgu, Distopya
Sayfa sayısı : 421
Yayınevi : Artemis Yayınları
GR puanı : 4.12




Arka Kapak : Gelecekte bile, hikaye " bir varmış bir yokmuş" diye başlıyor... İnsanlarla androidlerin yan yana dolaştığı Yeni Pekin'e hoş geldiniz. Her ne kadar birlikte yaşamayı başarsalar da türlerin dostluğu sanıldığı kadar kolay değil. Ölümcül bir veba insan nüfusunu tehdit ediyor. Ay İnsanları, Dünya'yı uzaydan izleyerek doğru zamanı kolluyor. Kimse Dünya'nın kaderinin bir kıza bağlı olduğunun farkında bile değil...

     Becerekli bir mekanik ustası olan Cinder, herkesten saklasa da aslında bir sayborg. Üvey annesinin hakaretleri yetmezmiş gibi şimdi bir de üvey kardeşinin hastalanmasından sorumlu tutuluyor. Yakışıklı Prens Kai'nin hayatına girmesiyle birlikte, Cinder birden kendini gezegenler arası bir anlaşmazlığın ortasında buluveriyor. Sorumluluk ve özgürlük, sadakat ve ihanet arasında kalan Cinder, Dünya'nın geleceğini koruma altına almak için önce kendi geçmişinin sırlarını açığa çıkarmak zorunda... Yeniden kurgulanmış bu masalda Külkedisi ile tekrar tanışmaya ne dersiniz?

Bunlar da Amerika, İtalya ve İspanya kapakları. Benim favorim İspanya :)







Bir bakalım bende ne izlenim bırakmış bu 'Modern Külkedisi' hikayesi?







Bu kitaba başladıktan sonra zaten elime başka bir kitap alamadım. Nnnaalet olası merak :P 

İlgi çekici, merak uyandırıcı bir dünya bekliyor sizi. Ara ara birilerinin saçını başını yolmak isteyebilirsiniz. Biraz hüzün, biraz aşk, biraz oradan, biraz buradan derken çok güzel bir roman çıkmış ortaya. Ben çok sevdim. Zaten Artemis Yayınları ilk 2 kitabı birlikte çıkardı. Ne de iyi etti. Cinder bittikten sonra Scarlet'i elime almamak için biraz direnç göstermiş bulunuyorum. Hemen bitsin istemedim de :D Sanki okumayı ertelersem keyfi biraz daha sürecekmiş gibi geliyor bazen :)




Kitapta üvey anne Adri'nin zimmetinde, Cinder'a bağlı bir de androidimiz var :

 İko :)









İko için güzel çizimler var nette. Yalnız bu yandaki resimleri çok sevdim ben. Bunlardan biri İko olabilir bence :)

Olmayan dudaklarına ruj sürmeye çalışan bu sevimli android, Cinder'ın biricik yardımcısı. Kitabın bana göre en sevimli karakteriydi. <3






Masal, bilimkurgu, distopya karışık bir şeyler okumak isterseniz derhal gidip ilk 2 kitabı satın alabilirsiniz. 
Unutmadan şunu da ekleyeyim : Kitabın son 100 sayfasını resmen yedim! Uça uça okudum. Bilginiz olsun.

Ben bu kitaba 5/5 verdim :)

2. kitap Scarlet yorumu için buraya bir tıkçık :)

Resim kaynakları için bir buraya tıkçık bir buraya tıkçık :)

Sevgiler :)

2 yorum:

  1. hiç dikkat etmemişim diğer kapaklara.
    kesinlikle haklısın İspanya'nın kapağını bende çook beğendim ^^

    bir de etkinliğe davet edindin ;)
    http://gamzeninkitapdunyasi.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-kitap-tag.html#more

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cici değil mi? Bizimkilerde böyle bir şey yapamış iyiymiş.
      Davet için teşekkür ederim, yarına yayınlarım :)

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe