25.04.2015

Kitap Alışverişi, #9

Merhabaaaa ;)

Plansız, programsız bir D&R ziyaretinden elim boş çıkamadım :) 

Zaten merak ettiğim kitaplar vardı almak istediğim. 

Gitmişken onları da kattım kitaplığıma :) 

Bakalım neler var?





Aşık Olmak İşin Kolay Yanı Ya Sonrası? - The Two of Us 
(Andy Jones / İndigo Kitap) : Bu aralar müthiş bir aşk romanı okuma isteğiyle doluyum. Kapak çok hoşuma gitti. Kapağın üzerinde gördüğünüz kareler, kabartma halindeler. Hep çiftlerin kavuşmalarına kadardır ya masallar, bu kitap bu kavuşmadan sonrasına değinmiş. Hayat peri masalları gibi değil ne yazık ki. O yüzden konusu da ilgimi çekti.



Tatlı Tehlike - Sweet Peril
(Wendy Higgins / GO! Kitap) : Tatlı Üçlemesi'nin 2. kitabı. İlk kitap, Tatlı Şeytan gençler arasında çok beğeni topladı. Zaten fantastik olduğu için okumam kaçınılmazdı. Daha ilk kitabı okuyamadan ikinci kitap çıktı. Bu da benim işime geldi tabii, bekleme yapmama gerek olmadan seriye devam edebileceğim :D



Aşkın Ritmi - Play
(Kylie Scott / Yabancı Yayınları) : Stage Dive Serisi'nin 2. kitabı. Stage Dive isimli ünlü bir müzik grubunun üyelerini anlatıyor seri. Her kitap bir üyeye ait. İlk kitap Aşkın Müziği'ni okumuştum, sevmiştim. Hikayede diğer üyelerinde isimleri geçiyordu. Bende Mal'in hikayesini taa o zaman çok merak etmiştim. Çünkü çok aykırı ve eğlenceli bir karaktere benziyordu. Merakımı gidermeye başladım bile ;))



Lanetli - Anathema
(K. A. Tucker / Yabancı Yayınları) : Causal Enchantment Serisi'nin ilk kitabı. Seride 4 kitap var. Bu alışverişi paylaşmadan önce kitabı okumuş bulundum ve yazısını paylaştım bloğumda ^^ Merak edenleriniz için buraya tıkçık :) Fantastik bir hikaye ve kurgusu değişik, ilginç :)



İki+Bir Aşk - You're The One That I Want
(Giovanna Fletcher / Eksik Parça Yayınları) : Dedim ya aşk romanı okumak istiyorum diye :D Aşk ve mantık arasında kalmış bir kadının hikayesi var burada da.


Bitti :D
Sevgiler ;))



Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe