5.03.2015

Pasaklı Tanrıça - Undomestic Goddess by Sophie Kinsella





Kitap adı : Pasaklı Tanrıça 
Yazar adı : Sophie Kinsella
Orjinal Adı : Undomestic Goddess
Tür : Aşk, Çiklit
Sayfa sayısı : 425
Yayınevi : Artemis Yayınları
GR puanı : 3.80






 Arka kapak: Tahmin edilemez, unutulmaz ve son derece sevimli bir roman kahramanı olarak Samantha Sweeting, Pasaklı Tanrıça kodlu ilk macerasında tüm romantizmi ve komedisiyle sizlerle buluşmaya hazır. 

Samantha, Londra'da çalışan bir üst düzey avukat. Günün her saati iş başında, ev hayatı yok, tek düşündüğü şirkete ortak olabilmek. Üzerindeki baskı ve adrenalin onu fena halde coşturuyor. Ta ki bir gün, ...bir hata yapana kadar. Öyle büyük bir hata ki bu, kariyeri mahvolabilir. 

Tamamen aklını kaçırıp Londra'daki ofisinden çıkıyor, bir trene binip hiç bilmediği bir yere gidiyor. Yol sormak için büyük, güzel bir evin kapısını çalınca iş görüşmesine geldiği zannediliyor ve o evde hizmetli olarak çalışması teklif ediliyor. Tabii ki bu evli çift ev işlerini halletmesi için bir avukatı işe aldığından habersiz. Fakat düşünün ki Samantha fırının nasıl çalıştırılacağını bile bilmiyor. Felaketler birbirini kovalıyor. Samantha çamaşır makinesiyle, ütü masasıyla , deterjanlarla müthiş bir savaş verirken; büyük şeflere özel yemekler pişirmeye kalkışırken tam bir kaos yaşanıyor. 
İyi de acaba işverenleri evdeki hizmetlinin başarılı bir avukat olduğunu öğrenebilecek mi? Eski hayatı Samantha'nın yakasını bırakacak mı? Bırakmasa bile, Samantha geri dönmek isteyecek mi?

Göreceğiz!

"Adım Samantha. Yirmi dokuz yaşındayım. Hayatımda hiç yemek pişirmedim. Yer silmedim. Toz almadım. Düğme falan da dikemem. Yapmayı bildiğim tek şey kontratları yeniden düzenlemek ve müvekkilimi milyonlarca pound kâr ettirmek."
PASAKLI TANRIÇA, hayatı biraz daha ağırdan alması gereken genç bir kızın hikâyesi. Ki bu kızın artık kendini bulması, en önemlisi aşkı bulması gerekiyor. Ve elbette ki sözü edilen bu kızın, bir kenarda öylece durmasına alışkın olduğu ütü masasının ne işe yaradığını da artık uygulamalı olarak öğrenmesi gerekiyor.
(Tanıtım Bülteninden)



Hadi bakalııııııım! Yazarın bir diğer kitabı Sır Tutabilir Misin?'i okuduktan sonra dedimki 'bu kadın eğlendiriyor!' Ki cidden çok gülmüş çok eğlenmiştim. E böylesine her zaman denk gelinmez. O yüzden gidip Pasaklı Tanrıça'sını da aldım. 

Kızımız Samantha işkolik bir avukat. Yıllar yılı başarılı olabilmek için okumuş, çalışmış, didinmiş. Tabii sosyal hayat diye bir şeyden haberi yok. Ev işi, yemek, temizlik gibi şeylerden de hiç ama hiç anlamıyor. Yani bir yumurta bile kıramayacak kadar bilgisiz. Ama çok zeki ve işinde de çok iyi bir kadın. Çalıştığı şirkete ortak olmak üzere. Karar bekliyor. Bu sırada inanılmaz bir aksilik çıkıyor. Hata yapmayan Samantha çok fena faka basıyor. Sonra kendini hiç umulmadık bir yerde buluveriyor. Yanlış anlaşılma, yanlış anlaşılmayı kovalıyor. Bunun üzerine yalanlar söyleniyor filan. 

Bense aradığımı bulamadım. Yani bu kitabın mizahı bana uymadı. Hatta sonlarda ki ikilem beni rahatsız bile etti. Böyle bir karakterin yapmaması gereken bir davranış bana göre.

Kurgusu gayet iyi. Beklemediğim kadar hızlı okuttu kendini. 

Ama aradığınız komediyse, güldürecek bir kitap arıyorsanız 
bu kitaba yanaşmamanızı öneririm.

 Benim beklentimi karşılamadı :/






2 yorum:

  1. Yıllar önce okumuştum, konusunu bile hayal meyal hatırlıyorum ama eğlendirmediği konusunda haklısın sanırım.. Hiç öyle doya doya güldürdüğünü hatırlamıyorum çünkü. Hatırladığım tek şey kitabı bir gecede bitirdiğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için hayal kırıklığı oldu ya maalesef :/

      Sil

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe