30.03.2015

Kitap Alışverişi, #6

Yeni bir alışverişten herkese merhabalar :)

Bu sefer ben seçtim, biricik anneciğim 
(Seni çok seviyorum hatun!) 
hediye etti :)




Şeker Portakalı / Meu Pé de Laranja Lima (José Mauro de Vasconcelos) : Çocuk kitaplarından merak ettiğim bir eser. Bir ara yasaklanmıştı yanlışım yoksa. Zeze isimli bir çocuğun hayallerinin ve başından geçenlerin anlatıldığı bir roman. Yazarın tabiriyle "günün birinde acıyı keşfeden küçük bir çocuğun öyküsü".


Kurtlara Söyle Eve Döndüm / Tell the Wolves I’m Home (Carol Rifka Brunt) : Konusundan anladığım kadarıyla sevginin her şeyi yendiğini anlatan kitaplardan biri. 

Sonsuz Arzuya Uyanış / The Taker (Alma Katsu) : The Taker üçlemesinin ilk kitabı. Konusuna dair bir fikrim yok. Zaten arka kapak pek bir bilgi vermiyor. İrem&Cansu'nun videolarından birinde bu kitabın bahsi geçmişti. Çok değişik olduğunu söylemişlerdi. Farklılık olsun dedim, ilk kitabı kaptım :)

Labirent:  Ölümcül Kaçış / The Maze Runner (James Dashner) : Labirent Serisi'nin ilk kitabı. Diğer iki kitabını daha önce bulup almıştım. İlk kitabı da bulunca kaptım, artık seriye başlayabilirim :) Filmi de çekildi ilk kitabın. Bile bile izlemedim. Önce kitabı okumak niyetindeyim. Merak edenlerinize filmin fragmanı için bir tıkçık :)

Suikastçının İnancı: Rönesans / Assassin's Creed: Renaissance (Oliver Bowden) : Assassin's Creed isimli oyundan uyarlanan kitap serisinin ilk adımı. Seride toplam 7 kitap var. Araştırdığım kadarıyla bizde 2 tanesi çevrilmiş. Genç bir İtalyan'ın intikam yolculuğunu anlatıyor. 




Yeni bir kitap alışverişinde tekrar görüşmek üzre :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe