6.04.2015

Kitap Alışverişi, #7

Ummadığım bir alışveriş oldu bu seferki. Arunas Yayınları bir alışveriş merkezinde stant açmıştı. Hem kendi kitaplarını hem diğer yayınevlerinin kitaplarını indirimli satıyorlardı. Böyle bir durumda durmak ayıptır, günahtır, suçtur :D

Bakalım bu sefer beni neler çekmiş?





Kocan Kadar Konuş Diriliş / Şebnem Burcuoğlu (DEX Plus) : Bu kitap bana hediye geldi sevgili eşimden <3 İlk kitabı geçen yıl CNR fuarından almış ve çok beğenmiştim. Çok eğlenmiştim. Beni instagram hesabımdan takip edenleriniz filmine gittiğimi de görmüştür. Filmde çok gülmemiştim ama izlediğime pişman da olmadım. Zaten ilk kitabı (Kocan Kadar Konuş) bitirdiğimde yazarımız sevgili Şebnem Burcuoğlu'na 'devam kitabı olsa ne güzel olur' demiştim, o da bana öpücük yollamıştı :D Eh, artık yazılıp basıldığına göre bakalım Efsun bundan sonra neler yapmış bir okuyalım ;)

Guguk Kuşu (The Cuckoo's Calling) / Robert Galbraith (Pegasus) : Yakın çevrem J. K. Rowling'e hayranlığımı bilir. Bu kadının kurgu yeteneğine bayılıyorum ben. Bu kitap J. K. Rowling'in başka bir yazar ismiyle çıkardığı bir roman. Polisiye bir kitap Guguk Kuşu. Ama madem Rowling yazmış, bende okurum yani :)

Rüzgarı Dizginleyen Çocuklar (The Boy Who Harnessed The Wind) / William Kamkwamba & Bryan Mealer (Martı) : Dikkatimi çektiği için aldığım kitaplardan biri. Üzerinde 'Kendiniz okuyun sonra çocuklarınıza okutun' gibilerinden bir yazı var. Bir başarı hikayesiymiş. 

Sevginin Büyüsü (Saving CeeCee Honeycutt) / Bety Hoffman (İndigo) : Niye aldım bu kitabı? Çünkü yeni bir yayıneviyle tanışma zamanıııııııııı :D

Dip not: Bir adet hayata tutunma hikayesi.

Fedailerin Kalesi Alamut (Alamut) / Vladimir Bartol (Koridor) : Eski bir roman bu. 1998'de gelmiş ülkemize. 2012'de de Koridor Yayınları tekrar çıkarmış. 11. yüzyılda kendini peygamber ilan eden Hasan Sabbah'ın fedailerini yetiştirdiği yer Alamut Kalesi. Vladimir Bartol bunun üzerine kitap yazmış. Gerçek bilgi içerip içermediğiyle ilgili bilgim yok. Büyük ihtimalle okurken araştırmaya gömülürüm :)


Bugünlük bu kadar dostlar :)

Sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe