4.05.2016

Karanlık Koridor - Very Bad Things by Susan McRride






Kitap Adı : Karanlık Koridor

Yazar Adı : Susan McBride
Çevirmen : Esra Çağırıcı
Orjinal Adı : Very Bad Thing
Tür : Gizem, Suç
Sayfa Sayısı : 256
Yayınevi : Eksik Parça Yayınları /2016
GR Puanı : 3.33






Arka Kapak : Gençlerin elinden bırakamayacağı, karanlık ve gizemli bir yatılı okul cinayeti.
Bazı sırlar öyle derinlerde saklanır ki bulmak için geçmişi altüst etmek ve tüm kötü anıları yeniden yaşamak gerekir.
Whitney Koleji’nin altında bir sır geziniyordu. Acımasızdı; Katie’yi ve Mark’ı sonsuza kadar ayırabilirdi. Tehlikeliydi; Tessa’nın düşünmek bile istemediği korkunç bir sonucu doğurabilirdi. Ve ölümcüldü; onu engelleyecek herkesi, gözünü bile kırpmadan ortadan kaldırabilirdi.
Katie’nin yapabileceği tek şey, sevdiklerine güvenmek ve her şeyin yoluna gireceğine inanmaktı. Ama içinden bir ses, her maskenin ardında bir yabancı olduğunu söylüyordu.


Merhabalar :)
Bugün bir polisiyeyle karşınızdayım.

Epeydir polisiye okumamıştım. Eksik Parça Yayınları sağolsun bu kitap ilaç gibi geldi. 

Bu yazarın daha önce Siyah Küçük Elbise adındaki kitabı dikkatimi çekmişti ama bir türlü okumak kısmet olmadı. Kısmet Karanlık Koridor'aymış. Yazarın kalemiyle de tanışmış oldum ve çok memnun kaldım. Yalnız içimde bu durumun çoğunlukla çevirmen kaynaklı olduğuna dair bir his var :)

Olay bir lisede geçiyor. Karakterlerimiz son sınıf öğrencilerinden oluşuyor. Bu durumda içerikte aşk olmalı değil mi? :) Yalnız kitabın en güzel yanlarından biri aşkı dozunda vermesi, vıcık vıcık anlatıp okuru kusacak raddeye getirmemesiydi. Kitaplarda beni deli eden unsurlardan biri karakterlerin iki arada bir derede gidip gelmesi, iki fikir arasında boğulması, seçimi bir türlü yapamayıp okurun (yani benim) bıkkın bir surat ifadesi yapıştırmasıdır. Heh işte bu kitapta böyle sıkıntılar yok arkadaşlar!

Herşey gayet dozundaydı. Hatta bir ara heyecan tavan yaptı. Yuta yuta okumaya başladım. Bir nokta da çok minik de olsa korktuğum bile oldu :D 

Kitap kısa, kalem akıcı, olay gizemli, çeviri güzel, basım temiz ki sanırım harf hatasına bile rastlamadım! 

Beni hayal kırıklığına uğratan, 'keşke bunu koymasaydı be Susan' dediğim bir yer var. O bir yerde kitaptan puan kırmama sebep oldu işte.

Araya mola vermelik bir polisiye sıkıştırma niyetiniz olursa, Karanlık Koridor aklınızın bir köşesin bulunsun bence :)

Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2022 Reading Challenge

2022 Reading Challenge
angelsbooks has read 2 books toward her goal of 100 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe