5.10.2019

YILLAR SONRA!



Merhaba millet!!!

Ne kadar oldu görüşmeyeli, 2 yıl mı? Neyse tamam işin o kısmına çok girmeyelim. :)
Okumayı, izlemeyi bıraktı mı acaba diye merak edeniniz varsa, tabii ki hayır kesinlikle bırakmadım. Olay vakitsizlik ve düzenimin tamamen değişmesinden kaynaklanıyor. Bir de üzerine İngilizce kursuna başlayınca zaten var olan azıcık vaktimi de böylelikle doldurmuş oldum.




Kurs işe yaradı mı bari diye merak eden var mı? Bu üzücü haberi vermek istemezdim ama tek başına kurs ne yazık ki yetmiyor arkadaşlar. Ki ben zaten İngilizce temeli olan, kısa bir süre film/dizi altyazı çevirmenliği yapmış biriyim.


Buraya yazamamamın nedenlerinden bir tanesi de şu:
Beni gerçekten etkileyip, elimi klavyeye götürecek bir şeylerle karşılaşmamış olmam! Ne yani bu kadar zaman hiç mi bir şey çıkmadı? Hadi canım bende! :P Elbette çıktı. Fakat geneli serilere ait parçalar oluyor. Bende seri bitsin ve genel bir değerlendirme yapabileyim istiyorum. Örneğin bir Game of Thrones değerlendirmesi yapmak istiyorum. Evet, dizi bitti ama ben kitaplarını henüz bitirmedim. Bitirmiş olsam bile George amcamız serinin sonunu hâlâ yazmadığı için, yine serinin tamamlanmasını bekleyeceğime adım gibi eminim.


Yalnız şu kadarını söyleyebilirim. Buraya yazmayı çok özledim!

Kendime tekrar bir düzen kurabilmek için elimden geleni yapıyorum. Ayrıca gittim 13 yıl sonra tekrar üniversiteli oldum. Aranızda Yönetim Bilişim Sistemleri okuyan varsa haberleşelim efenim!


Hakkında yazmak istediğim bir kaç tane dizi var. En kısa zamanda yazılarımı paylaşabilmek umuduyla arkadaşlar.

                                      Görüşmek üzre!


7 yorum:

Search

Gelenimiz Gidenimiz :)

İzleyİcİler

Son Yorumlar

Neler okuyorum?

Her Gün
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler
Middlesex


Angel's books's favorite books »

2020 Reading Challenge

2020 Reading Challenge
Angel's books has read 20 books toward her goal of 50 books.
hide

Angel's books's bookshelf: read

Yakıcı Sır
Korku
Kimi Seçtiğine Dikkat Et!
Kime Dokunduğuna Dikkat Et!
Kalpsiz
Barbarlar Şehri


Angel's books's favorite books »
Blogger tarafından desteklenmektedir.

E-Posta İle Takİp Edİn

Popüler Yayınlar

Bumerang - Yazarkafe